1. De droevige belg

In het weekblad van Hengelo gelezen dat dit de place 2 be moest zijn voor een super lekkere patat. De patat was niet lekker, slap en je proefde gewoon oud vet.

De gehaktbal was een taaie en het leek wel of ze niet veel verstand hadden van patat bakken! Komt dat doordat het geen echte Belgen zijn?

Eens maar nooit weer, zonde van je geld. Ze waren op zich wel klantvriendelijk, maar alleen met vriendelijkheid kom je er niet! Daarom een 1.

1. Heel erg jammer dat je ontevreden bent, de een houdt van verse friet en de ander van diepvries maar 1 ding is zeker dat wij GEEN oud VET in onze frituur hebben maar olie en wij controleren en verversen onze olie met grote regelmaat omdat wij veel frieten bakken en een goed product mee willen geven. Dus het verhaal van oud VET klopt absoluut niet en dat vind ik ook erg jammer dat dit geschreven wordt.

Tanja Asbroek.