1. Mooie zomeravond, heerlijk zonnig plekje. De ober was vriendelijk, de vuile tafel werd niet afgenomen, jammer. Zeewolf, de dagvangst besteld, toevallig tafeltje naast me kreeg hetzelfde opgediend. Kreeg ongeveer de helft van wat mijn buurvrouw op haar tafel kreeg, matige frites erbij, en een hoopje volslagen oneetbare taaie, zilte zeegroenten, extra zout gemaakt door lapjes zoute spek. Geen combinatie, taaie lapjes groen: zout met nog zouter. Bloedstollend zuinig glaasje tamelijk gewone wijn (5 euro) erbij. Het sloeg nergens op.
    Bij dit café-restaurant kun je soms echt lekker eten, maar helaas, de keer daarop is het dan weer bijna erger dan in de eerste de beste ballen-tent. Nooit eens een echt betrouwbare, consequente prijs-kwaliteit-verhouding. Jammer, want ze kunnen het soms best, maar om onduidelijke reden blijft het hier altijd een tombola. Ga ik er nu definitief noóit meer eten, te vaak teleurgesteld.

2,5