in Haaksbergen

Ervaar de gastvrijheid!

1. We vierden hier met de familie de 60 jarige verjaardag van mijn vrouw. Er was door de eigenaar beloofd dat hij hier rekening mee zou houden met een bijzonder dessert.
    Dit was echter bij het bedienend personeel die avond niet bekend. We hadden voor de volwassenen een menu maar toen we op mijn verzoek toch een dessert voor allen kwam betaalden we toch 20 Euro extra. Het eten was desondanks weer voortreffelijk. Jammer alleen van deze misser in mijn ogen.

Vorige recensies van Klaas den Braven

• Weer een keer in de Postkoets gegeten. Ook deze keer weer prima in orde. Misschien zouden ze het brood eens zelf kunnen bakken, dan zou het nog beter zijn.

• Na een maand waren we weer in de buurt en weer het maandmenu gekozen.
    Net als de vorige keer heerlijk gegeten. Vermeldingswaard is ook dat het mandje brood met kruidenboter en tappenade gratis zijn. Prettige, niet opdringerige bediening. Alleen maar lof.

• Via internet een restaurant gezocht en in de Postkoets uitgekomen. Gelukkig waren we op tijd anders jammer, vol.
    Gebruik gemaakt van het lezersmenu.
    Goede maaltijd voor een prima prijs.
    Mede door de bediening komen we zeker terug.