1. llewis 1652 punten

Op een bomvol terras eten is het meestal om aandacht schreeuwen. De eerste serveerster negeerde hooghartig deze schreeuw, maar tien minuten later dan toch geholpen door een attente ober. Die serveerde wat later een kogelbiefstuk die nogal taai was. Na het uiten van mijn ongenoegen hierover nam hij het vlees meteen terug naar de keuken, om vijf minuten later met een nieuwe kogelbiefstuk terug te komen. Ook de kok kwam zijn excuses aanbieden, met een uitgebreide uitleg over de werkwijze van nieuwe slagers. Helaas was de tweede biefstuk weer niet goed. Die werd zonder problemen weer teruggenomen. Beloofd werd een andere aanbieder van kogelbiefstuk te zoeken. Dus maar iets anders uitgezocht. Gelukkig was de cheeseburger voortreffelijk, vele malen beter dan bij het nabij gelegen MacDonalds. Daarom hier een 9 voor service, goede afhandeling van een klacht.