Op dit adres zit nu: Brasserie Flair

1. Vorige week 2 keer voortreffelijk gegeten bij deze gezellige, sfeervolle brasserie met een van de mooiste terrassen van Drenthe. Al etende kun je genieten van reeën die aan de overkant langs de bosrand lopen. En dan de zang van de vogels, een fijn muziekje op de achtergrond; ben je niet vrolijk, dan word je het wel! Binnenkort maar weer eens langs voor iets lekkers. Je krijgt waar voor je geld. Alles is vers van het land. En nog even dit, je wordt op een leuke, spontane wijze ontvangen door gastvrouw Agnes en haar medewerkers en de bediening laat niets te wensen over. Alle lof.

Vorige recensies van Ginie Kaspers

• Zaterdag jl. was het dan zover, eindelijk onze lang gekoesterde neven/nichtendag gehouden op een leuke locatie t.w. brasserie de Berken. Het was fantastisch. We zijn gastvrij ontvangen en begonnen met een kop koffie/thee met daarbij een overheerlijke zelfgemaakte appeltaart. Daarna lekker geborreld, foto's bekeken, een fijne wandeling gemaakt en genoten van een overheerlijke maaltijd. Een geweldig adres om dit soort activiteiten te houden. Namens al mijn neven en nichten alle lof voor de gehele verzorging, 't was juitstekend! We komen zeker terug.

• Zo maar even aanschuiven op een woensdag zo tegen 17.30 uur en dan ook nog heerlijk eten met gezellige mensen aan tafel. Geweldig idee. Complimenten voor de gastvrouw, de bediening en niet te vergeten de kok die steeds weer wat lekkers weet klaar te maken. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Afgelopen vrijdagavond heerlijk gegeten, op z'n egyptisch. Zeer gezellige sfeer, eten en drinken uitstekend, prettige, stijlvolle bediening. Kan een ieder aanbevelen eens een kijkje te gaan nemen in dit gezellige brasserie en om de prijs hoef je het niet te laten.