1. We komen zeker twee keer per week. In het weekend een weekendmenu en door de week een 9 euro 50 menu. Zelden klachten! Vanavond gaan we met een hele groep eten. We verheugen ons op een gezellig en prettig samenzijn.

Vorige recensies van rieks.

• ons koor

Afgelopen zaterdag met alle leden van ons koor een warm en koud buffet gehad. De sfeer was gezellig en ruim voldoende inclusief de service. De pijs was betaalbaar!
    Dus voor herhaling vatbaar.
    Het restaurant met serre is veel ruimer en mooier dan de vorige lokatie bij de stadscamping.

• Afgelopen maand, in de week hier 4 keer gegeten en eenmaal in het weekend een weekend menu . Als dagsoep bospaddestoelen-creme-soep.
    Wij waren al en zijn nog steeds zeer tevreden! Natuurlijk eet je anders dan thuis, maar dat is juist de verrassing. Als wij rekening houden met de prijs die jullie hanteren dan zijn we zeer tevreden.
    Voor de komende maand hebben we al weer 4 bezoeken in de agenda opgenomen. De maand daarop komen we ook met een gezelschap van ongeveer 45 personen om van een buffet tegenieten.

• Zondag 30 december weekend menu gegeten. Ossestaartsoep , Ree-biefstuk met gebakken aardappelen , groente en salade. Nagerecht eis met slagroom.
    Het geheel smaakte heerlijk en dat voor maar 15 euro. Wij komen zeker twee keer per week in dit restaurant en zullen dat dit jaar ook weer doen. Tot ziens.

• Gre en Rieks

Deelgenomen aan het buffet op 2e kerstdag van 12 tot 14.45 uur (werkelijke tyd)
    Wij komen ongeveer twee keer per week bij Your Place eten! De kwaliteit van bediening en eten is gezien de gevraagde prijs uitstekend. Dus ook vandaag zijn we voldaan naar huis terug gegaan. Helaas zijn er altijd mensen die ontevreden zijn! Of die misschien te hoge verwachtingen hebben. Dan ook nog afdingen op de (lage) prijs en tot slot het toetje weigeren! Mag ik dit erg onbeleefd vinden? Opbouwende kritiek daar ben ik altijd voor in en daar zal altijd iets mee gedaan worden. Team bedankt voor het fijne en smakelijke buffet!

Aanstaande zondag komen we weer terug voor het weekendmenu en zullen daarne hopelijk nog vaak bij jullie terugkomen!