1. Nog nooit in de horeca zo'n slechte ervaring gehad als bij Plein10 in Assen.

Om 11 uur op het terras gaan zitten en dan eerst al 10 minuten op je koffie moeten wachten terwijl er slechts 3 andere tafels zaten.

Een broodje met gyros salade besteld en een broodje gerookte zalm.

De gyros salade was een kant een klaar salade van een goedkoop merk waar wel een heel chemisch bijsmaakje aan zat en het broodje was taai (waarschijnlijk van de vorige dag). Niks vers dus.
    De presentatie was de slechtste die ik ooit gezien had. Een kaal bord met als garnering een plakje komkommer en een plakje tomaat op het broodje. Op het broodje zalm zaten welgeteld 2 plakjes zalm en de presentatie en garnering waren eveneens zeer slecht. De zalm was ook zeker niet vers meer.

De bediening is slecht. Lange wachttijden, ook als het niet druk is. Onvriendelijke en onpersoonlijke bediening.

Duur is het niet, maar aan kwaliteit hangt dus toch echt wel een prijskaartje, bij plein10 krijg je echt goedkope rommel.

Ik ken gelegenheden in Assen waar je zelfs bij een volle bak binnen 15 minuten je eten hebt en waar de gerechten er ook nog verzorgd uitzien en met echt verse producten bereid zijn.

Nooit meer Plein10.