1. Thomas Bruinsma

YuMe Apeldoorn raad ik ten strengste af!

Ik had om 18:00 een reservering geplaatst via de site om 20:00. Na alles in te vullen en versturen stond er "We nemen contact met u op of de reservering gelukt is." Na een uur te wachten had ik nog steeds niks gehoord, dus belde ik ze maar op. Ik legde de situatie uit en ik kreeg antwoord "Ja, ik heb het al laten horen. Je moet een kwartier later komen." Dus aangekomen om 20:15, moesten we nog 10 minuten wachten tot we eindelijk een plaatsje kregen.

Eenmaal aan tafel kregen we een lijst (ipv de gebruikelijke tablet). Deze lijst werd zonder uitleg op de tafel gelegd. Na een kwartier iemand proberen te seinen konden we eindelijk vragen hoe het werkte. Als antwoord kregen we een hele vage uitleg en toen de bediener weg liep, snapten we het nog steeds niet helemaal, dus we vulden het maar gewoon in.

Vervolgens kwam de bediening de lijst halen, verwerkte de bestelling en verscheurde de lijst, omdat de nummers niet klopten. Dus we kregen een nieuwe lijst.

Even later kregen we allemaal sushi die we niet besteld hadden. Dus ik vroeg of ik de verscheurde lijst nog eens mocht zien, om te kijken of we het verkeerd hadden ingevuld. Dit was niet het geval, maar de bediening hield stug vast dat de fout bij ons zat! Zelfs nadat ik met mijn eigen ogen had gezien en aanwees dat wij bepaalde dingen hadden ingevuld en andere dingen hadden gekregen, bleven ze maar zeggen dat wij het fout hadden en dat ze alles hadden gedaan zoals wij hadden besteld. Dat is toch te gek voor woorden? Door deze fout kon mijn vegetarische vriend de eerste 3 kwartier niet eten! Om vervolgens vele ladingen sushi tegelijkertijd te krijgen.

Na een tijdje hebben we maar om een tablet gevraagd. We zagen er 3 liggen, maar het kwam niet in de bediening op om ons, zelfs na al deze problemen, een tablet te geven. Ook bij het leveren van de sushi werd het simpelweg op onze tafel gelegd. Er werd ons niet verteld wat het was, dat gebeurde we pas als we er om vroegen. Ook heb ik de woorden "Eet smakelijk" geen enkele keer gehoord.

Ik wil graag ook met streng benadrukken dat de fout niet bij de jongere werknemers zat. De werknemers van oudere leeftijd hebben ons beschuldigd van fouten die ze zelf gemaakt hadden. De jongere werknemers waren wel vriendelijk.

De sushi was wel goed. Dat is het enige pluspuntje wat ik aan deze ervaring kan geven.

4,5