1. Gerard 25 punten

Interieur van het restaurant is modern maar warm, tafels niet te dicht op elkaar gepropt. Prachtig uitzicht over de Westerschelde.

Omdat we nog een lange avond hadden te gaan besloten we niet voor alcoholische dranken te kiezen: een colaatje en een spa blauw. Deze werden wij geacht uit de (2 verschillende) wijnglazen te drinken die bij binnenkomst al op tafel stonden. Cola uit een wijnglas..ik heb het nog nooit meegemaakt.

Wegens de drukte besloten voor alleen het hoofdgerecht te gaan, varkenshaas saté en slibtongetje met remouladesaus. Om maar voor één gerecht te gaan was ook de juiste beslissing, we hebben bijna anderhalf uur moeten wachten. Voor dit ene hoofdgerecht hebben we over de avond 3 verschillende dames aan onze tafel gehad, wat het niet erg persoonlijk maakt.
    Zowel de varkenshaas als de slibtong waren prima gebakken, kregen er friet en (ik vermoed) huisgemaakte mayonaise bij die erg lekker was, de saté echter leek wel pindakaas en de remouladesaus was echt water.

Prijs valt voor Zeeuws-Vlaamse begrippen alleszins mee.

Voor een wegrestaurant zou het prima door kunnen gaan, maar van de Westbeer hadden we wel iets meer verwacht. Helaas, zeer zeker geen aanrader.