1. Ronduit een tegenvaller, hier gaan wij nooit meer heen! Erg onprofessionele en zelfs kribbige bediening door de eigenaresse. Het was helemaal niet druk en dat voor een zondag. En nog was het personeel niet alert op de gasten. De wijn, die bij het hoofdgerecht veranderde, werd pas ingeschonken toen we allang aan het eten waren en we moesten lang wachten voordat we konden betalen. De avond werd ook veel te lang gerekt. Wij hadden geen gemoedelijk gevoel wanneer de bediening aan tafel kwam. Eten is prima, maar wij zijn van mening dat het 'probleem' van deze zaak en veel overeenkomsten in de klachten mbt de bediening en gastvriendelijkheid bij de eigenaresse ligt...!! Het gevoel van een gezellige avond, waarin je je als gast prettig behandeld voelt, weet de eigenaresse je hier absoluut niet te bieden! Ons advies: doe iets aan deze punten, want op deze manier is deze zaak niet Michelinster waardig!

5,1