1. Afgelopen zondag gaan eten bij de Griekse keuken te Weert. Normaal gaan we altijd naar dezelfde Griek, maar we hadden goede verhalen gehoord van vrienden dus we wilden dit restaurant wel eens zelf uitproberen.

Bij het onthaal ging het al mis. We werden ontvangen door een vriendelijke jongeman, maar een meisje en de eigenaar (althans dat denken we) waren minder gastvrij. Zij startten een discussie over onze tafel waar wij bijstonden.

We kregen een andere tafel aangewezen, wat op zich niet erg is, maar daarna werd de vriendelijkheid steeds slechter. Bij het afscheid en het afrekenen, kon er zelfs geen 'tot ziens' of 'dank je wel' vanaf. Het eten was goed, maar de sfeer en de gastvrijheid waren onder de maat.

Wel fijn is dat een Ouzo en een kinder Ouzo werd aangeboden vóór het eten. Ons werd dit restaurant aangeraden maar wij raden het zelf niet af maar ook zeker niet aan. Wel blij dat we het geprobeerd hebben, maar volgende keer toch weer naar ons vast adresje!

5,5