1. Vanwege een eetbon voor twee personen gereserveerd bij Tastoe. Er ooit een keer gegeten en dat beviel prima. Helaas nu veel en veel minder.

Als voorgerecht had ik de carpaccio, wat ijs en ijskoud was en sommige plakken nog half bevroren? Mijn gezelschap had ook de carpaccio, maar ondanks dat er duidelijk door haar aangegeven werd dat zij deze zónder kaas en zónder saus wilde, kreeg zij deze er toch overheen. Geen drama gemaakt, de saus en kaas eraf geschoven, maar ook zij had half bevroren carpaccio.

Als hoofdgerecht mijzelf ontzettend verheugd op de tonijnsteak. Bij aankomst aan de tafel was deze helaas compleet doorgeslagen en daardoor behoorlijk droog. De sojasaus die erbij zat was ook niet te doen.
    Gezelschap had de biefstuk, deze was wel mooi medium gebakken, maar niet op smaak. Zij had ketchup gevraagd bij de friet die erbij zat, maar deze werd niet gebracht.

Als afsluiting om de avond nog goed te maken de creme brulee besteld. Suiker was onvoldoende gebrand.

Al met al erg jammer. Toen het restaurant net werd geopend hebben we er heerlijk gegeten, nu is het eten, de kwaliteit en de service erg achteruit gegaan. Balen!