1. Zeer slecht dit. Bestel hier niet! Nu 3 uur geleden besteld, nemen de telefoon niet meer op. Heb al betaald en ze komen niet meer opdagen. 1 keer eerder hier besteld toen bedorven voedsel ontvangen.

1,1

1. Beste Floor, Vervelend om deze ontevreden reactie te horen. Wij proberen altijd en iedereen met een goed en tevreden gevoel te helpen. Natuurlijk severen wij geen bedorven voedsel onze hygiene eisen zijn daarvoor te streng en wij worden daar natuurlijk ook strikt op gecontroleerd. Onze beoordelingen door NVWA zijn dan ook altijd meer dan voldoende. Wat ik raar vind is dat als je naar zeggen al een keer bedorven voedsel ontvangen heb nogmaals besteld bij ons. Ik denk dat we hier te maken hebben met een grote vergissing en wellicht een vervelende samenloop van omstandigheden. Deze beoordeling past niet bij ons bedrijf en betreuren het dat dit op het internet verschijnt. Beter is om contact op te nemen met ons zodat wij hier daadwerkelijk ook iets aan kunnen doen. Met vriendelijke groet en hoop op een reactie, Team Brood2day