1. Pasen was voor ons een en al Happy Hour, zo ook vanavond (18:00 uur).
    Schoon restaurant, schone keuken, vriendelijke bediening. Gerechten prima, lijkt aan de prijs (bijvoorbeeld de soepen), maar maken hun prijs volledig waar (rijkelijk gevuld). Ook hoofdgerecht, kip in rode currysaus met allerlei verrassende ingredienten/kruiden, was smullen. Wel enorme hoeveelheid rijst (zou zo genoeg kunnen zijn voor 4 personen), wel lekker (kleefrijst), waardoor we 't bijna nog presteerden om de hele (zilverkleurige) kom soldaat te maken. Door dit alles helaas niet meer 't dessert kunnen doen, simpelweg geen plek meer voor. Het mag allemaal wel wat minder zout, omdat we de rest van de avond (in bioscoop en in Melkweg) aan de (water)fles hingen. Bediening is vriendelijk, maar mag wat proactiever qua bijvoorbeeld drankjes zijn (nu vroegen we zelf om een tweede rondje drinken). Decor is eenvoudig, maar zoals gezegd schoon (ook decoratie aan straatraam) en dit vinden we wel 't belangrijkste. Zeker de moeite waard om weer terug te komen.