1. Al twee keer hebben mijn vriend en ikzelf iets gegeten bij Ömer döner. De zaak wordt gerund door vriendelijke jongens, die bovendien hun klanten kennen en het naar de zin willen maken.

De zaak zelf is fris en netjes, met een moderne, rood/ wit/ zwarte inrichting. Het eten is prima en de porties zijn ontzettend groot. Ik heb een schotel en de kapsalon gehad en kreeg beide gewoon niet op, ook al ben ik een vrij grote eter.

De bijgevoegde salade is vers en knapperig i.p.v. waterig zoals het vaak uit een saladebar tevoorschijn wordt getoverd. Sausjes komen in een knijpfles met de bestelling op tafel. De dienbladen, die bovendien uitgeserveerd worden (super!) zijn ook een prima iets. Tafels worden minder snel smerig en dat is wel zo handig als het druk is in de zaak.

Persoonlijk zou ik enkel iets veranderen aan de klapdeuren richting de spoelkeuken/opslag. Ik merkte dat ze vaak open blijven staan en ook al is het een supernette dönerzaak, lijkt het me niet de bedoeling dat iedereen kan zien wat er achter de schermen is.