1. In navolging van ons bezoek, zaterdagavond 12 april 2014, aan dit restaurant kan ik de conclusie trekken: “Eens maar nooit weer”.

Bij binnenkomst kon het meisje achter de bar onze reservering niet vinden. Ergens op een los velletje papier kwam ze uiteindelijk mijn naam tegen. Op het afgesproken tijdstip zaten wij aan tafel. Er werd gevraagd wat wij wilden drinken. Even later werd het drinken gebracht. We moesten wachten op de menukaarten. De menukaarten waren op, i.v.m. met de drukte. Tijdens het wachten zag ik stof en spinnenwebben op het muurtje naast ons. Verder is de inrichting van het restaurant niet bijzonder. Echt gezellig is het niet.

Na ongeveer 20 minuten werden de menukaarten op tafel gesmeten. Er was 3 man bediening, vandaar deze iets wat onbeholpen wijze van brengen van de menukaarten. Wij kozen voor menu 15, een 5 gangen menu met medium smaak. Vrij snel na onze bestelling werd het bestek op tafel gekwakt en stond de tomatensoep of tafel. Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijk tomatensoep uit blik. Na het afhalen van de soepkommen was het wachten op gang 2 van het menu.

Na 50 minuten heb ik de man in de bediening aangesproken waar gang 2 bleef. Volgens hem bijna klaar en dat klopte, want nog geen 3 minuten later werden er 2 borden op tafel gesmeten, op een dusdanige wijze dat wij het idee hadden dat er nog meer zou gaan komen. Maar er kwam niets meer en dat maakte de andere man in de bediening duidelijk. Hij schoof de bordjes onder onze neus. Bij hem bestelden we gelijk nog iets te drinken; we stonden immers al bijna een uur droog. Ter compensatie op onze lange wachten gaf de man ons een drankje van de zaak. Gang 2 smaakte redelijk, maar niet echt bijzonder. Voor een medium smaak was het aan de scherpe kant.

Klaarblijkelijk omdat ik de man had aangesproken op onze lange wachten verscheen gang 3 binnen een kwartier na het afhalen van gang 2. Het eten van mijn vriendin was heet. Mijn eten lauw, terwijl wij beiden hetzelfde hadden. Het smaakte weer aan de scherpe kant voor een menu met een medium smaak. Gang 4, een ijsje, was ook niet bijzonder. Als gang 5 bestelden wij koffie. Ik ben een liefhebber van een sterk kop koffie, maar dit sloeg alles. Het kop koffie kan ik het best kwalificeren als een bak teer. We hebben het niet opgedronken en zijn na 3 uur in het restaurant gezeten te hebben vertrokken.

Al met al kan ik de conclusie trekken dat ik dit restaurant nooit meer zal bezoeken. De compensatie voor het lange wachten verbleekt in het niets bij de slechte bediening en het eten, met als sluitstuk een bak teer en de entourage.

2,3