1. Dorothea

Je komt aan via het trapje en je word net begroet door het personeel, als je gaat zitten op het terras word gelijk gezorgd dat iedereen van een drankje voorzien is en wordt er een lekkere plate met 4 soorten dun gesneden plakjes vlees geserveerd, dit was voortreffelijk. Je mag zelf weten wanneer je naar binnen gaat, als je eenmaal binnen bent in een fijne ruimte waar een echte woonkamer-sfeer hangt komt al snel de bediening met het eten. Wij hadden de capriccio en ik zeg het niet graag, maar het was niet te eten (sorry). Als hoofdgerecht hadden wij de spaghetti met kreeft. Mijn dochtertje had niks kunnen vinden op de kaart en had gevraagd of ze gewoon een biefstukje met een paar frietjes mocht dat bleek uiteraard geen probleem. Het dessert werd zelf door de kok bij de tafel geserveerd, die wilde even zien voor wie hij gekookt had blijkbaar. Wij hebben ondanks de capriccio en de prijs een heerlijke avond gehad.