1. Wat een leuke nieuwe zaak op een verrassende locatie.

Als je binnenkomt voel je gelijk de aangename ontspannen sfeer die er hangt. Mooi en tijdloos interieur. Ruime tafels, leuke hoekjes. Ook al is de zaak erg groot, het oogt toch knus en je zit er ruim. Heel vriendelijke bediening en het eten smaakte ook nog heerlijk. Wat wil je nog meer!!

Wij hadden een 3 gangen keuzemenu, wat een 4 gangen menu werd door een actie die ze hadden. De gamba's Pil Pil vooraf waren de lekkerste die ik ooit heb gegeten. De preisoep als tussengerecht was lekker, ook al ben ik niet zo’n soep liefhebber. Als hoofdgerechten heerlijke malse varkenshaas en een super zalm die nu eens niet te gaar aan tafel verscheen. Na hadden we amper nog plek voor het dessert, maar " gebrande" sinaasappeltaart, daar wilden we wel meer van weten. Het was een kruising tussen taart en crème brûlée. Heerlijk, maar wel machtig. Overall leuke smaakcombinaties en mooi gepresenteerd.

De bediening voelde het tempo waarin we wilden eten goed aan. Geen gehaast, maar lekker relaxed. De prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed te noemen. We vonden de nota erg laag voor wat we kregen! Een aangename verrassing dus.

Wij raden deze nieuwkomer aan iedereen aan en komen zeker terug.