Op dit adres zit nu: Konbu Jiro

1. LiGroningen

ONBESCHOFT PERSONEEL

Ik heb al een paar keer bij dit restaurant gegeten, was tot nu toe goed; erg lekker eten en de bediening was, afgezien van een wat langzaam tempo en het ontbreken van wat gerechten, ok.
    Vanavond weer geweest; uitzonderlijk onbeschoft behandeld door de medewerkers van het restaurant. We hebben ten eerste twee uur moeten wachten tot we een tweede ronde konden bestellen, op zich was dit geen groot probleem want we hadden het gezellig, maar toch niet erg netjes. Vervolgens werd de helft van onze bestelling niet gebracht en toen wij dit aangaven werd het wel gebracht maar praktisch op tafel gesmeten.

Het echt schandalige gedrag begon echter toen we wilden afrekenen. We waren op pad met collega's en hadden de fooienpot bij ons. Oftewel; veel kleingeld. De manager/eigenaar wilde ons kleingeld niet aannemen. Dit vonden wij al wat onzinnig maar als hij dit op een normale, beschaafde manier had aangegeven hadden wij dit gewoon geaccepteerd. Dit was echter niet het geval, hij vond het bélachelijk dat we dit meenamen als betaalmiddel, hij vond het niet kunnen etc. Uiteindelijk draaide dit alles uit op ronduit onbeschoft, ongehoord gedrag. We zijn uitgescholden, er is ons verteld dat we ons daar nooit meer hoefden te laten zien. De meiden van de bediening, hoewel iets netter, gingen in dit gedrag mee. Dit alles omdat wij met veel kleingeld wilden betalen, zoiets kan op een veel beschaafdere manier opgelost worden.

Ongehoord, ik kom er nooit weer en ik zou het ook niemand anders aanraden.