Op dit adres zit nu: Burger Chef

1. Eten was lekker, maar service... Als je binnenkomt, word je niet eens begroet. Je jas wordt niet eens aangepakt. Je bestelt iets, krijgt iets anders. Wat is dit man.
    We hebben alleen het voorgerecht gegeten en zijn daarna weggegaan. Alleen het voorgerecht was wel erg lekker. De rest hebben we niet eens geprobeerd door de service.

1. Allereerst bedankt voor het schrijven van een recensie.

Wij van Gaziantep Sofrasi staan juist bekend om onze gastvrijheid en behandeling van klanten. Wij zijn geen restaurant keten die elke dag honderden klanten zien komen en gaan, maar een klein restaurant waar het aantal klanten beperkt is. En juist hierom proberen wij (nieuwe) binnenkomende- en vaste klanten de gastvrijheid van Turkije en ons restaurant (personeel) te laten proeven.

Daarnaast hebben wij altijd iemand bij de deur staan, die u bij binnenkomst groet en naar uw plek begeleid, deze gastheer of gastvrouw, zal afhankelijk van uw reactie, ook vragen of zij/hij uw jas kan ophangen, maar als deze ziet dat u het over uw stoel ophangt, dan is dat een teken voor haar/hem om dat niet te vragen.

U geeft aan dat u het voorgerecht erg lekker vind. Maar om voor een lekker voorgerecht een 10 te geven(?)(cijferlijst), vinden we een geval apart. Dit geeft aan dat u niet met nauwkeurigheid deze beoordeling heeft ingevuld en denken dat deze recensie/beoordeling niets meer is dan een poging tot roet gooien in het eten van andere.