1. Zaterdagavond 25 januari hebben we met z'n vieren bij Fris gegeten. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een mooie tafel bij het raam. Het eten was lekker en de borden mooi opgemaakt. Al hadden de porties wel ietsje groter gemogen en was mijn 2de vleesgerecht niet al te warm.

Maar waar wij ons erg aan hebben gestoord is dat er zonder vragen een fles water werd geopend en ingeschonken. Je zit amper en voordat je drinken hebt besteld worden de waterglazen zwijgend en ongevraagd gevuld.

Bij de laatste gang werd er weer zonder vragen een fles water geopend. Op mijn "wij willen geen water meer" werd niet gereageerd en ze probeerde bij de andere tafelgenoten toch nog in te schenken. Wat overigens niet is gelukt.

Dit hebben wij als heel vervelend ervaren. Volgens reactie van eigenaars moet er wat het water betreft een misverstand zijn geweest.