1. Gisteren lekker gegeten bij mozo. Ik liep er dagelijks langs maar vandaag voor het eerst gegeten samen met 2 vriendinnen. We hadden zin in wat anders. Het was dinsdag maar echt helemaal vol! We hebben als voorgerecht huisgemaakte humus genomen, heerlijk! Als hoofdgerecht tweemaal tajine kalfsvlees en tajine garnalen. De tajine kalfsvlees is echt verrukkelijk. Echt een aanrader! De tajine kalfsvlees is zelfs denk ik een van de lekkerste gerechten die ik ooit heb gegeten. Als nagerecht grote pot Marokkaanse muntthee en Marokkaanse pannenkoeken met honing en amandelen.
    Super vriendelijk personeel, lekker knus, klein en gezellig restaurant met mooie Arabische muziek. Realiseer wel dat er geen alcohol wordt geschonken, maar het eten, sfeer en service maken het meer dan goed! Een puntje van kritiek is dat ze denk ik met te weinig werken en nog niet veel ervaring hebben. Maar met hun enthousiasme komen ze er wel. Groeten.