1. Heerlijk gegeten! Met dank aan de kok! Wij komen hier jaarlijks want het eten is echt super lekker! Als je hier met meerdere personen gaat eten moet je aangeven als je er niet een hele avond uit van wilt maken. Hier word standaard wel vanuit gegaan maar dat hebben we na eenmalig lang wachten met 8 personen geleerd voor een volgende keer.
    Tip voor het personeel: bij de extra aangeboden voorgerechten buiten de kaart om die gepresenteerd zouden moeten worden, werd het als positief benoemd dat wij geen kreeft wilden, dat scheelde weer een moeilijk riedeltje. En bij 2 verschillende stellen naast ons hoorde we bij navraag over welke wijn of bier ze zouden adviseren, dat ze zelf niet dronk. I.p.v. voor te stellen om er iemand bij te halen die wel kan aanbevelen wat lekker bij het gekozen gerecht is. De klant hield het toen maar bij alcoholvrij.
    Verder hebben we 4 verschillende bediening gehad in 2 uur tijd, dit zou ik terug brengen naar 1 per tafel.