1. Als sushi liefhebber wilde ik natuurlijk ook dit restaurant proberen, daarbij ben ik kritisch! De zaak is prachtig verbouwd en biedt gezellige zitjes om de sushi te nuttigen. De ontvangst was zeer vriendelijk. Wat me aanstaat is dat je hier in het weekend niet geboden bent aan een bepaalde tijd waarbinnen je moet blijven om te eten, dit geeft vaak iets gehaast. De sushi is niet beter of slechter dan de meeste sushi restaurants in Arnhem, het assortiment is standaard en dat is wat mij betreft een gemiste kans. De warme gerechten op de kaart zijn minder goed dan bij de overige sushi restaurants, met name de saus die over de meeste gerechten geserveerd wordt is niet lekker. Het bestellen liep niet lekker, je bestelt in rondes waarbij je ook verwacht dat je per ronde alles tegelijk geserveerd krijgt. Dit was niet het geval en bij ronde 3 waren ze de weg kwijt, we kregen bestellingen van een andere tafel. Toen we dit opmerkte werd er verteld dat we het maar opnieuw moesten bestelen, niet de juiste opmerking vonden wij. We hebben niet opnieuw besteld maar zijn voor een volgende ronde met andere gerechten gegaan, helaas kregen we weer de bestelling van een andere tafel. Hier zat gelukkig wel wat lekkers bij en dit hebben we dan ook maar opgegeten voordat we het dessert gingen bestellen. Nadat we het dessert besteld hadden kwam daar toch ineens de sushi van ronde 3, daar hadden we natuurlijk geen trek meer in. Maar voordat we dit duidelijk kregen aan de bediende moesten we een flink betoog houden, jammer!

Conclusie: een mooi sfeervol restaurant maar helaas kwalitatief en servicegericht niet bijzonder. Wanneer hier verbetering in zou komen zouden we er met kop en schouders bovenuit kunnen steken. Ik zou niet zo snel nog een keer voor Lounge 8 kiezen.