1. Meerdere keren heerlijk gegeten bij Da Aldo. Je proeft dat er veel met verse ingrediënten gewerkt word en er is genoeg keus voor een ieder. Over de kwaliteit valt dus zeker niet te twisten.

Echter, aan de bediening schort nog heel wat, wat wij erg jammer vinden. Bij binnenkomst afgelopen keer hing een van de medewerkers over een stoel en was aan het praten met gasten. Ons werd in eerste instantie geen gedag gezegd, en toen hij het doorhad zei hij: Oh als je gereserveerd heb moet je ff bij mijn collega zijn. Vervolgens kregen wij een plekje toegewezen en was alles in orde. Na het voorgerecht (wat vrij lang duurde) werd ons gevraagd het bestek van het bord af te halen en te bewaren voor het hoofdgerecht. Ik had vlees gehad, en mijn hoofdgerecht was vis, dus ik heb alsnog om nieuw bestek moeten vragen. Of wij nog iets te drinken wilden is ons geen een keer gevraagd, dit hebben wij meerdere keren zelf moeten vragen. Ook bij de tafels om ons heen was het niet in orde.

Nogmaals, op het heerlijke eten valt niks aan te merken, maar de ongastvrijheid die er bij Da Aldo heerst zou voor ons een reden kunnen zijn om niet meer terug te komen. Hopelijk komt het niet zo ver, want we zijn gek op de heerlijke bruschetta en de fantastische pasta's. We hopen dat deze recensie als een goed advies word gezien. Investeren in een goeie, gastvrije en gezellige bediening is echt geen gek idee.