1. Zeer teleurgesteld door Poppe Apeldoorn. Verdient niet om dezelfde naam te dragen als het uitstekende restaurant in Zwolle!

De kwaliteit van het eten is zeer onder de maat, gezien de prijzen. Vlees van slechte kwaliteit (vette lam en de eend was niet mals), maar vooral het serveren van blik ratatouille is in mijn ogen een schande. Mijn vlees ging terug de keuken in, omdat het bijna rauw was geserveerd.

Ook heb ik dit alles aan de bediening laten weten toen zij op het einde vroegen of alles naar wens was geweest. In een restaurant dat staat achter wat het serveert, zou ik dan verwachten dat de kok zelf de kritiek komt aanhoren en zijn verhaal doen. Maar nee..

Wat ons geserveerd is, had ik prima gevonden in een wegrestaurant, voor de helft van wat wij hebben moeten betalen. Maar dat is niet Poppe en zijn prijzen waard!

3,9