1. Sebastiaan

Hajé restaurant Heerenveen

Het eten was koud om maar over lauw te zwijgen.

Thema van de avond was Olympisch buffet voor maar 17,50 p.p. Inderdaad de ontvangst was redelijk goed. Je liep door het buffet richting je tafel. Achter het buffet zag je nog wat jongelui wat werken maar ik zag geen ervaren koks. Afijn voorgerecht was reeds koud zoals het hoort maar de kant van het warme gedeelte o.a. stampotten gerechten en vlees/vis die je aan de keuken personeel vroeg die het voor je warm maakte. Het was beide gevallen steenkoud!

Vervolgens hebben zij na mijn kritiek aan de stampotten kant die geen 65 graden hoorde te bevatten heb ik maar spareribs besteld en erbij gestaan en ja die moet wel warm zijn. Kom ik aan tafel is ie koud. Ik de directeur van Hajé erop aangesproken, ik kreeg van hem een bord patat en spareribs, warm om wel te verstaan. Nadat hij een drankje aanbood moesten we de rekening checken, de drankjes die we kregen waren er nog niet afgehaald. We wilde zo snel mogelijk weg.
    Ik heb een reactie achter gelaten op google plus Hajé Heerenveen, het is geen goudwaardig en dat wens je, je ergste vijand nog niet eens toe.

1,1

1. smerig hotel om te eten je kunt wel ziek worden