1. Dit restaurant ligt aan de N224, provinciale weg tusssen Ede en Arnhem, toen ik daar in de file stond voor de A12 even afgeslagen om eerst een hapje te eten in de hoop daarna door te kunnen rijden. Dat werd een verrassende goede ervaring, ten eerste erg vriendelijke en gastvrije ontvangst. Het was er goed druk, waarschijnlijk meer mensen uit de file op dit idee gekomen. Toch kon ik vrij snel een tafeltje krijgen. Ik gaf de dame in de bediening aan dat ik niet al te veel tijd had en alleen even de file wilde ontvluchten. Geen probleem en zeer snel kreeg ik m'n drankje en een amuse van het huis. Ze adviseerde mij vervolgens een aantal gerechten die makkelijk en snel zijn en mede ook om deze reden op de kaart zijn opgenomen. Het werd voor mij de gebakken ossenhaaspuntjes met bospaddstoelen en groene kruiden. Heerlijke malse puntjes en goed op smaak met genoeg verse groenten en een klein aardappel garnituur op het bord. Voor mij helemaal goed. Met nog een lekkere cappuccino na zat ik zo'n drie kwartier later in de auto en kon ik vol gas naar huis. Mooie, gezellige zaak met leuke en vriendelijke dames in de bediening. File daar is nu iets minder erg. Dank.