1. Bij binnenkomst waan je je gelijk in Mexicaanse sfeer.
    Heel erg sfeervol.
    Wij kregen een tafel met uitkijk op een vuilnisbak, maar toen we hier wat van zeiden kregen we gelijk een andere tafel op een leuke plek.
    De bediening was echt heel persoonlijk en zeer attent.
    Het eten vonden wij matig.
    De tapas die wij als voorgerecht namen waren zeer machtig, eenvoudig en helaas was er niet iets van visvariatie.
    De chorizo dreef in de olie en brak ons nog uren later op.
    Afijn, op naar het hoofdgerecht; Coquilles Saint Jacques.
    Helaas geen coquille te bekennen, maar een ondefinieerbare brei van kaas en groenten en de evt. vis was onherkenbaar. Volgens de bediening hoorde er geen coquille in te zitten en was er alleen sprake van de schelp.
    Dat stond overigens ook in de omschrijving maar noem het dan niet zo, want dit is gewoon misleidend.
    Ik heb nog nooit Coquilles Saint Jacques gekregen in een ander restaurant zonder de vrucht zelf!
    Zonder discussie kreeg ik overigens wel iets anders van de menukaart aangeboden. Dus dat was een goed gebaar.
    De fajita beef van mijn vrouw was mals maar de drank overheerste.
    Zelf had ik opnieuw zwaardvis besteld, goed gebakken, lekker van smaak maar dreef helaas ook volop in de olie.
    Leuke bijkomstigheid was dat onze dochter haar gerecht gratis kreeg, dat is altijd op zondag.