1. Lekker gegeten, en veel.... Grote porties... Erg groot zelfs. Ik vooraf zalm carpaccio en mijn wederhelft warme geitenkaas gewikkeld in spek met honing met salade. Beide goed op smaak. In verhouding qua hoeveelheid viel het wel op dat de geitenkaas salade zeker 3 x zo veel was als de zalm carpaccio. Gelukkig wilde ik graag de geitenkaas proeven en die was heerlijk. Als hoofd gerecht had ik de gamba's. Knap gekruid en ook erg veel. Telde er meer dan 20! Mijn andere helft had Betuwse gevulde kip, een echt lekkere combi vond ik. Daarbij geserveerd nog gebakken aardappels, friet, salade, en een groenteschotel van bloemkool, broccoli, wortel en boontjes, iets te ver doorbakken naar mijn smaak maar ook allemaal wel weer erg veel. Je gaat hier goed gevuld naar huis. Leuke en nette bediening. Dranken wel boven gemiddeld qua prijs wat mijn inziens niet nodig is als je pretendeert een eetcafé te zijn. Menig hoog niveau restaurant rekent minder, jammer. Rode en witte wijn, 4,25 euro per glas. Cola light 2,30. Rekening onder aan de streep 74,80. Daarvoor hadden wij een voor en hoofdgerecht met in totaal 4 wijn en 1 cola light. Dus onze conclusie; lekker, veel eten maar wel kwaliteit, drankjes erg duur, daardoor prijs onder aan de streep voor een eetcafé vrij hoog voor slechts 2 (wel grote!) gangen.

6,7