1. Ja, ook ik heb hier met veel plezier na mooi Groninger museumbezoek een verrukkelukke Vietnamese, zeer rijkgevulde soep en vervolgens de overheerlijk geroosterde malse eend op z'n Vietnamees erg lekker op een bedje van zoetzurige kervel genoten.. Uitstekende saus daarnaast en prima pittige, zeer welsmakende sambal, zogenaamde nasi goreng viel me wel beetje tegen (luttele bijbetaling, wel lekker, maar niet echt goreng: Indisch goed knapperig, bijna aangebakken..).
    Daarbij een best glas huiswijn (en gewoon gratis kraanwater) superschotels en zeer zeker niet duur gezien hoeveelheid en met name de bijzondere smakelijkheid,
    ja, plezierige en attente service/bediening..
    En met name dankzij die prachtige grote foto's ook mooie aankleding, alhoewel verder modern-standaard, ik genoot aan tafeltje bij de ingang aan het raam wel van het fraaie uitzicht over de vismarkt, maar natuurlijk niet van de kou met name als de deur open/dicht ging.. (misschien tussendeur mogelijk..). Enfin, vooral culinair absoluut aanbevelenswaardig!