1. Scholtens

Op de site hadden we het menu al even bekeken en dat zag er goed uit. Sowieso ziet de website er mooi verzorgd uit, daarover zeker geen klagen.
    De serveerster is niet bijzonder netjes of wel bespraakt, maar daar is de tent ook niet naar, dus ook daarover geen klagen.

Mijn vriendin en ik namen de eendenborst van de grill en de mixed grill.

Eendenborst: prima saus, maar de bestelde medium eendenborst was een well done eendenborst die daardoor zijn fijne structuur verliest. Of het van de grill kwam betwijfel ik, een grillpan zou kunnen.

Mijn mixed grill had een spare-rib, entrecote en een biefstukje.
    - De spare-rib zou wereld beroemd moeten zijn en doordat hij zo lang in vocht heeft geleden valt hij inderdaad mals van het bot. De saus was zwart geblakend op de spare-rib, maar de smaak was goed.
    - De entrecote was op zich correct medium bereid, maar het stukje vlees zelf was gewoon niet heel mooi. Het bleef een droog geheel wat een entrecote niet hoeft te zijn.
    - Het biefstukje heb ik terug gestuurd naar de kok, wat ik eigenlijk ook met de entrecote had moeten doen. Biefstuk had veel en veel te lang in de pan gelegen en was gortdroog en taai. Mijn herziene biefstukje was daarentegen heel mals.

Bij het eten wordt een salade en frietjes geserveerd. De salade is oké, hoewel de tomaat wel erg de overhand heeft.
    De frietjes zijn veel en veel te zout en gekruid. Dat maakt het aanvankelijk smaakvol, maar al snel staan de frietjes je tegen omdat ze te zout zijn.

Ik ben niet snel kritisch, maar ik vond dit avondje uit eten niet het geld waard.