1. Al behoorlijk vaak bij de dam geweest, omdat ik de frietjes lekker vind hier. Echter was het -nadat er voor de zoveelste keer iets me niet beviel- gisteren de laatste keer.

Ik bestelde namelijk een half stokbroodje met zalm voor €4. Volgens de beschrijving zou deze worden bereid i.c.m. Sla, uitjes etc. Echter wat ik geserveerd krijg (nadat mijn vriend zijn friet al opheeft) is een stukje niet gebakken(!) stokbrood, kleiner dan een pistolet met hierop enkel een paar stukken zalm, die nog bevroren waren. Hierop werd ik zo chagerijnig dat ik mijn geld terug heb gevraagd en het broodje heb teruggegeven. De vrouwelijke (nieuwe) winkelmedewerkster was een aardige dame die zelf zei er ook niet achter te staan en het te zullen doorgeven aan de baas.

Een maand of wat geleden bestelde ik een schotel waarbij je friet, een burger en salade krijgt voor een behoorlijk bedrag(rond de €10). Hierbij werd gewoon de salade weggelaten. Nadat de schotel opgegeten was, vroegen we aan de medewerkster waarom de salade er niet bij zat. Waarop ze antwoordde dat deze op was. Waarop wij vroegen of er dan korting mogelijk was aangezien wij hier wel voor hadden betaald. Waarop ze tot onze onsteltenis zei: 'dat moet je aan hem vragen', wijzende op haar baas die 2 meter van haar vandaan stond! Wat een klantvriendelijkheid en service zeg..

Voor mij na dit^ in ieder geval geen 'Op den dam' meer.

3,9