1. Voor het eerst bij Atlantis geweest. Op het eten was niks aan te merken, was allemaal lekker en keus genoeg, al had alles wel wat warmer gemogen. Ook wij werden naar onze tafel gebracht waarna een van ons als de schuldige mee terug moest naar de kassa om af te gaan rekenen. Een persoon van 75 jaar had geen id bij zich en kreeg beslist geen 65plus korting. Wij betaalden voor de hele groep voor drie uur (dachten we). Na anderhalf uur stond de serveerster bij ons. Ze had een fout gemaakt bij het afrekenen en had 2en half uur afgerekend. Daarom konden we kiezen of twee euro bij betalen of omdat het haar fout was mochten we ook een half uur langer blijven zitten maar dan beslist niks meer eten of drinken. Om precies negen uur werden onze borden en bestek weggenomen zodat wij ook echt niets meer konden eten of drinken. Zonder ook maar een woord te zeggen. Wij waren toch al van plan te vertrekken, maar nu waren we ook niet meer van plan om noch eens terug te komen. We werden trouwens niet ontvangen maar ook niet uit gelaten. Zelfs geen prettige avond meer gewenst. Dit heb ik bij andere restaurants nog nooit meegemaakt.

6,1