1. Afgelopen zaterdag er gegeten, belde om 18:00 uur of er nog plek was en deze was er! Wel alleen nog in het voorste deel met vreselijk oncomfortabele stoelen voor mij als zwangere vrouw.
    Partner bestelde mosterdsoep en onbeperkt spare ribs, soep was prima, de spare ribs lauw en niet sappig.
    Zelf bestelde ik een tomatensoep (unox??) en als hoofdgerecht schnitzel met friet mayo en zonder saus! Na lang wachten kreeg ik een schnitzel met een dikke laag saus, direct aangekaart en zou wat aan gedaan worden, 2 minuten later krijg ik er 1 terug gewoon dezelfde alleen dan met de saus eraf geschraapd met als resultaat de hele krokante korst eraf en alsnog een saus smaak, dit kan echt niet hoe betaalbaar ook. Ook was inmiddels mijn friet nog niet gearriveerd ook hier om moeten vragen net als de mayonaise. Partner had gebakken aardappels (vet en zacht.) Na aangegeven te hebben niet tevreden te zijn kregen we ijs van het huis aangeboden , 1 bolletje ijs en wat slagroom leuk gebaar maar had het liever anders gezien. Tot slot bij betalen staat er 2x een portie mayonaise op de rekening terwijl er toch echt 1 bakje stond, volgens de serveerster waren dat 2 porties want 1 portie was heel weinig, nou naar mijn idee was dit ook heel weinig en was er opnieuw iets fout gegaan wel is die ene portie mayonaise nog van de rekening gegaan. Wij zijn absoluut niet de moeilijkste en het smaakte op zich best maar voor ons nooit meer. Vind de positieve ervaringen dan ook verrassend of het moet gewoon een foute avond voor ons zijn geweest ..