1. Henk vd Beek

Een paar weken geleden hier gegeten. Erg vriendelijk en leuk personeel met verstand van zaken. Het eten viel me wat tegen. De broodjes waren wel erg groot, maar het leek net of bij mijn eiersalade de mayonaisefles was uitgeknepen boven het broodje. Mijn vrouw had een broodje gesmolten kaas, maar de kaas smaakte alsof hij al dagen had gelegen! Hard en plastic-achtig De sfeer was in enkele opzichten goed, er hing een gezellig geroezemoes in de zaak. Echter wat mij tegenviel was de manier waarop er door de baas gehandeld werd, tenminste, ik denk dat het de baas was. Een vrouw die het een beetje chaotisch maakte in de zaak, nors keek, en niet erg klantvriendelijk over kwam. Ze commandeerde haar personeel continu, sneller afruimen, sneller schoonmaken, sneller eten wegbrengen. Ik denk niet dat mevrouw in kwestie in de gaten had dat iedereen het kon horen, want het hield niet op. Toen ze naar boven was vertrokken werd het weer iets rustiger in de zaak. Ik vind het knap dat al die jonge werknemers (volgens mij niet ouder dan 18 jaar) hier zo goed mee om kunnen gaan, want ik was gauw vertrokken. Ik had niet heel erg het idee dat mijn vrouw en ik hier gewaardeerd werden. Ik denk ook niet dat ik hier nog een keer kom, misschien over een hele lange tijd.