1. Van Manen

Het eten is prima, maar de service én de prijs / kwaliteit verhouding zijn ver te zoeken. Ieder een verschillend voor en hoofdgerecht genuttigd welke echt perfect waren. Helaas zijn de garnituren erbij niet in verhouding. Met vier personen een miezerig bakje aardappeltjes en bakje salade krijgen is echt té weinig. Bij het bestellen van 1 wijntje krijg je een fles wijn met meetkoeler. Dit is een top idee, maar doe het wel eerlijk. Zo'n anderhalve glas wijn was uit de fles en er moest € 14,00 voor betaald worden, echt niet in verhouding aangezien het een 'gewone' huiswijn is. Het bedienend personeel is in eerste instantie prima tot de gastvrouw (wat de eigenaar blijkt te zijn) aan tafel komt. Daarnaast voor drankjes en gerechten een paar keer moeten vragen omdat het gewoon echt te lang duurde. De gastvrouw kan een cursus klacht afhandeling gebruiken. Mijn klacht was niet eens zo groot en zelfs dat zorgde er al voor dat ze arrogant en mijn klacht als 'niet waar' beschouwde en ik was echt niet uit op een korting of iets dergelijks. Daarnaast is het in het restaurant volgens de gastvrouw 'gewoon' om een uur NA bestelling nog geen voorgerecht gehad te hebben. Na hier een aantal keer goed te hebben gegeten en leuke verhalen te hebben gehoord, wij komen hier zeker niet meer terug.