1. Vandaag heb ik er voor het eerst gegeten. Ik ben nooit zo kapot van die massale wokrestaurants en na vanavond dus weer besloten om het heel lang te laten duren om toch weer een wokrestaurant poging te wagen. Eten vond ik echt pima tot zelfs heel goed. Je kant het zo gek niet bedenken of het is er verkrijgbaar. Zelfs pizza's als je zo gek wil zijn. Uitgebreide keuze van goede en verse kwaliteit. Maar oh god, ik vind het zo onpersoonlijk en ongezellig groot en massaal. En wat een herrie van zoveel pratende mensen bij elkaar in zo'n mega grote ruimte. Een call center is er niks bij. We moesten zelfs aan tafel hard naar elkaar praten anders konden we elkaar niet verstaan. Onnodig te vermelden dat hier dus ook niet een gezellig sfeervol muziekje op de achtergrond aan stond. Die constructie van in de rij wachten tot je eten wordt bereid en dan weer wachten tot het klaar is ga ik denk ik echt nooit begrijpen. Er hoefde trouwens niet vooruit betaald te worden. En ik vond het er ook allemaal heel netjes en verzorgd uit zien. Je kon zelfs een vers sapje tappen met zo'n machine die ter plekke sinaasappels perst.