1. Toen we binnenkwamen zag het restaurant er netjes en goed verzorgd uit. Wel hadden we enkele problemen met de service van het restaurant. Om te beginnen bleek het dat ze twee menukaarten hadden, slechts één werd aan ons getoond. Na wat overwegen besloten we om 2x de Shoarma Lams te bestellen, éénmaal de Shoarma met slaslik. Na een tijd wachten op het eten kwam de ober aan met slechts één maal de shoarma, maar nog wel met de shoarma met slaslik. Hierdoor moest iemand van ons nog langer wachten. Toen we allemaal ons voedsel hadden kwamen we tot de conclusie dat het eten prima was, zowel het vlees als de friet als de sla. Al was ikzelf wel van mening dat er teveel sla aanwezig was ten aanzien van het vlees. Bij het afrekenen gaf ik tien euro bij de kassa, de prijs van mijn voedsel. Althans dat was wat ik dacht. Kennelijk had de ober een ander gerecht opgeschreven, terwijl we duidelijk de namen en de nummers van de gerechten hadden gegeven, eveneens hadden we tijdens het bestellen het plaatje aanwezen van ons gewenste eten. Ik had dus een shoarma oaseboom ontvangen, in plaats van een shoarma lams. Hierdoor was ik 2,50 duurder uit. Het eten was prima, maar de service viel zodanig tegen dat ik niet nogmaals langs zal komen bij dit restaurant.