1. Beste Medewerkers van De Witte Gans, voor het 2e jaar op rij ons kerstdiner bij U genoten op 1e kerstdag. Na onze ervaring van vorig jaar waren we vol verwachting ,en jullie hebben ons niet teleur gesteld het was wederom en zeer prettige ervaring. Het diner smaakte ons weer prima, en de bediening was ook weer erg net en vriendelijk. Ook dit jaar werden de gasten verrast met een leuke attentie .Rest mij nog om U onze complimenten, en felicitaties te maken met het behalen van de Michelin Bib Gourmand. Kortom dit restaurant is een bezoek meer dan waard. J.Spaargaren , M.Kant, D.Zomer en J.Versfeld.

Vorige recensies van J.Spaargaren

• Met eerste kerstdag genoten van een fantastich 6 gangen diner,en de bediening was ook zeer net en vriendelijk. De aankleding van het restaurant verdiend ook genoemd te worden,omdat deze in een warme en gezellige kerstsfeer was veranderd met een gezellig brandende grote open haard.Kortom de reis van 140 km was het dik de moeite waard onze complimenten namens ons vieren. Komen zeker hier weer terug,oja en dan nog bijna vergeten de leuke attentie die een ieder mocht ontvangen echt toppie ga sow door. J.Spaargaren , M.Kant D.Zomer en J.Versfeld.