1. Persoonlijk ben ik nogal kritisch op eten in restaurants, hier werd ik echt positief verrast! Met een grote groep mensen hebben we vrijdagavond 20 december gegeten in De Buik van Parijs. We zaten in het achterste gedeelte. Ik heb er heerlijk gegeten en ik denk dat ik ook voor de rest van groep mag spreken. Bij ons aan groente geen gebrek; witlof, broccoli, salades en aardappeltjes in diverse soorten. Lekkere gerechten, goed van smaak en van alles ruim voldoende. Je kunt hier goed eten voor een hele nette prijs. Voor een voorgerecht, hoofdgerecht, twee à drie drankjes p.p., nagerecht en koffie of thee toe waren we gemiddeld 37 euro p.p. kwijt.

Een paar verbeterpunten: de mensen van de groep kwamen in een tijdsbestek van een klein half uurtje na elkaar binnen....... wie later binnenkomt lust ook wel een broodje kruidenboter en dan is 1 mandje brood voor een hele groep echt te weinig, even tijdig aanvullen. Er was van alles ruimvoldoende, maar vraag tijdens de maaltijd wél even of alles naar wens is en of er van alles genoeg is, dat maakt het net even af! (....of ik mag het gemist hebben) Maar al met al zeker een aanrader deze Franse bistro!