Op dit adres zit nu: Restaurant 1453

1. Vandaag 14-12-13 voor de 3e keer daar gegeten.Het was ons weer erg bevallen. Wat mij wel op viel is dat het personeel stukken vriendelijker is geworden. Nemen de tijd voor je en zijn gewoon druk voor je bezig. Het eten was weer voldoende, alleen jammer dat er geen Ouzo meer wordt weggegeven, maar dat maakte ons niet heel erg veel uit. Ik mag dan ook niet klagen met een bon van vv voor 9 euro voor 2 personen hahaha. Ga zo door Olympia, nogmaals het was weer zeer aangenaam om bij jullie te eten.

Vorige recensies van Erik

• Vandaag 10-12-2011 wezen eten daar via vakantieveiling bon.
    De recensies hier gelezen en het viel ons reuze mee. 3 gangen menu gehad, broodjes met olijfpate, griekse tomatensoep, gyros voor mij en mijn vrouw kipfilet reepjes met knoflook, witte dame als nagerecht en koffie en thee na. Het was gewoon allemaal super lekker. De soep smaakt ook heerlijk, alleen die vonden wij wel iets te weinig. Was te afgepast, net 1 grote soeplepel wat er in de kom zat. Verder was het goed eten daar en zeker aan te raden. Jammer van het uitzicht, maar daar kunnen deze mensen ook niets aan doen dat er aan de boulevard gewerkt wordt.