in Katwijk

Kleinste maar gezelligste Restaurant van Katwijk

1. Met partner en 2 vrienden gegeten in dit kleine, maar erg gezellige restaurant in Katwijk. Alle 4 een ander voor- en hoofdgerecht gekozen. Ik koos voor een wildgerecht als hoofdgerecht. Ik heb mijn vingers erbij afgelikt! Lekkere grote porties eten en onze vrienden kregen hun restant aan spareribs in een keurige verpakking mee naar huis. Ondanks de doordeweekse dag en ons late tijdstip van aanschuiven waren de meeste tafels bezet. Wij begrepen al snel waarom; er hangt een heel relaxed sfeertje, een restaurant waar je je thuis voelt.

Vorige recensies van Arie

• Arie

Met zijn tweetjes heerlijk gegeten bij deze knusse eeterij.
    Er is recent een wat modernere touch aan het restaurant gegeven, chapeau voor de nieuwe eigenaren!
    De bediening was vlot en totaal niet opdringerig. Fijn, want een leuke avond valt of staat daar echt bij.
    Men bood ons, voorafgaande aan onze bestelling, een (gratis) amuse aan, watertanden, zo ontzettend lekker, leuke geste!
    De wijn komt, naar ik begreep, van een kleine wijnboer en heeft ons zeer goed gesmaakt
    Ons eten was van goede kwaliteit en perfect bereid, we hebben genoten en komen zeker nog eens langs, bedankt!