1. We hoorde dat dit restaurant op nr. 15 was geëindigd van de top in Nederland dus daarom maar eens op onderzoek uitgegaan. Wat ons opviel was dat het restaurant erg verlicht was, misschien wel te.... Een duidelijke kaart met vele menu's voor zowel de kleine als voor grotere eters. Wij kozen voor het verrassingsmenu en dat is ons goed bekomen. Klein en simpel voorgerecht gevolgd door de soep van het huis die zéér smakelijk was. Hoofdgerecht; een mooie combinatie van tongfilet in zoetzure saus, hete kip die ook pittig was door de verse pepertjes en heerlijke botermalse ossehaas in zwarte bonensaus. Porties zijn mooi op maat zodat er niets weggegooid hoeft te worden maar je zeker niet met honger van tafel gaat. Personeel is zéér attent en vriendelijk en spreken goed Nederlands. Voor de rokers onder ons.... er is een rokersruimte aanwezig met een compleet bankstel erin zodat je niet buiten hoeft gaan te staan, het is geen ruimte voor gezellig samenzijn want het ruikt echt naar rook... afzuiging zou hier veel beter mogen zijn. Kortom, eten en service zijn goed en kwalitatief dik in orde.