1. Gisterenavond met 5 vrienden bij Shabu gegeten. Ik ben gek op sushi dus dit moest goed komen.

Goede ontvangst, wat me wel opviel was hoe groot het was. Verder leuke aankleding en veel personeel in de bediening.

Eten was prima, voor 24,50 twee uur lang onbeperkt sushi eten is niet duur.

Zodra je de 1e gang besteld hebt komt het eten snel (binnen 5min). Enige nadeel dat er continu gebracht word, dus kan het zijn dat de 1 de 1e gang al bijna op heeft terwijl de ander nog moet beginnen. Ook door de grootte, vele, soms chaotische, bediening en het all you can eat concept krijg je een klein beetje het idee van een ordinaire "vreetschuur".

Het eten verder was zeker goed, wat ook ideaal is dat je met een eigen tablet de je krijgt aan het begin, continu kan bestellen. Je hoeft niet te wachten totdat er bedienend personeel aan komt.

Al met al; het eten was gewoon prima, niet uitmuntend maar dat verwacht ik ook niet voor deze prijs. Daarnaast de aankleding mooi, alleen is het restaurant veel te groot en bediening soms chaotisch en door het concept krijg je een beetje een "vreetschuur" idee.