1. Geboekt voor een lunch bij In Den Rustwat. Al veel vaker gedineerd in dit klasserestaurant. Het blijft altijd opnieuw een culinair genieten daar. Nu ook gelunched met vier personen.

Het lunchmenu bestond uit een mond verfrissende koud geinfuseerde Wulong thee met komkommer, een salade met patrijs, zuurkool, pompoen en een krokante ravioli van het boutje, gebakken roodbaarsfilet en scampi met paddenstoelen en kruiden tagliatelle en huisgemaakte appeltaart met kaneelijs en een kopje koffie.

Van de ruim gesorteerde wijnkaart gekozen een Pinot Grigio 2012 van Elena Walch (Alto Adige - Italië).

De tafel is, zoals altijd, keurig gedekt en wordt bij iedere gang opnieuw opgemaakt. Klasse. De bediening is attent, adequaat en vriendelijk. Een verademing. Het restaurant was goed gevuld, hetgeen - voor ons - sfeerverhogend is.

Het was weer goed toeven bij In den Rustwat. We hopen binnenkort opnieuw hier te gaan eten.