1. Henry Veefkind

Voor de verjaardag van onze zoon gingen we gezellig uit eten. Nog nooit bij dit restaurant gegeten, dus we waren benieuwd.

Zowel aan de telefoon als in het restaurant werden we heel hartelijk te woord gestaan door de serveerster. Juist daardoor viel ons de wat botte houding van de mannelijke collega tegen.

Ook wij moesten vrij lang wachten op de bestelde pizza's, hoewel er maar weinig klanten waren. Wat de pizza's zelf betreft: we kregen eerder de indruk van fastfood dan van een zorgvuldig samengestelde en bereide pizza: beetje zuinig belegd en qua smaak niet echt bijzonder.

Jammer ook dat de pizza met zeevruchten niet zonder inktvis geserveerd kon worden.

Tenslotte was er geen ijs dat kinderen gewoonlijk graag eten, bijvoorbeeld Italiaans of roomijs, maar vooral ijs met koffie- of likeursmaak. Al met al dus nogal tegengevallen.

5,1