1. Enige tijd geleden zijn we hier wezen eten. De bediening was enorm hartelijk en het eten was ook erg lekker (althans mijn eten). We zijn hier die avond met een vervelend gevoel weggegaan. Toen het hoofdgerecht werd geserveerd kwamen we erachter dat mijn vrouw een ander gerecht kreeg dan dat ze daadwerkelijk had besteld. We hebben netjes aangegeven dat dit het verkeerde gerecht was maar dit werd ons niet in dank afgenomen. Saskia, ik vermoed dat ze de eigenaresse is, werd erbij gehaald en kreeg opeens een air over zich heen waar je u tegen kan zeggen. We waren helemaal perplex. Ze vertelde mijn vrouw dat ze dit gerecht wel had besteld terwijl dit niet zo was. Dit werd een Ja/Nee spelletje met daarna een mededeling dat we het hiermee moesten doen.

We waren zo verbouwereerd dat we resoluut zijn opgestaan en het restaurant hebben verlaten.
    Het is ons enorm tegengevallen en ik beveel dit restaurant ook zeker niet aan bij mijn vrienden en kennissen.

2,4