1. Wij zijn op vrijdagavond hier gaan eten nadat we hadden gereserveerd. Het was ontzettend druk in het restaurant en wij kregen een klein tafeltje midden tussen een aantal andere tafels. Wanneer het personeel naar de tafel naast ons wilde, moesten wij steeds met onze stoel vooruit schuiven om ruimte te maken. Erg hinderllijk.
    Voor een rustig etentje met een goed gesprek is dit niet het juiste restaurant.
    Het menu is zeer gevarieerd en intrigeert. Echter bleek het eten en de bereiding ervan, van minder niveau. Dit hadden wij niet verwacht. Het vlees was rauw en de vis was echt te droog. Zelfs een nagerecht met banaan was droog. Het leek erop dat de keuken de drukte (waaronder een aantal grote groepen) niet goed had ingeschat. Aan de positieve kant, het personeel doet echt zijn best en de wijnkeuze is goed bij het menu.