1. Leuke, hippe tent, lekker eten en sinds de opening goede verbeteringen doorgevoerd. Het is een moderne, strak ingerichte zaak, beetje paars licht, veel wit en best wel trendy. Vriendelijke, hele snelle bediening (tenminste in het begin). Leuke verbeteringen vind ik dat je voor 1,50 nu wel een aangeklede karaf kraanwater kunt bestellen en dat ze de mogelijkheid hebben om ook all you can eat te dineren. Want eerlijk gezegd zat ik na 3 x 2 kleine gerechtjes echt nog niet vol. Nu kun je dat dus aanvullen in de laatste gang waarbij je onbeperkt kan bijbestellen. Helaas voerde de bediening daar wel een ontmoedigingsbeleid in door steeds minder vaak langs te komen en steeds langer te wachten met de gerechtjes te brengen. Ook kregen we plotseling maar een halve portie. Maar goed, de aanhouder wint en we hebben heerlijk gegeten, dat moet gezegd worden. Alle gerechtjes waren echt lekker, met allemaal andere sausjes en lekkere frisse sla en kruiden. Wij komen zeker nog eens terug, er is veel keuze en voor de prijs is het gewoon heel goede kwaliteit en ook lekker aparte gerechtjes en verrassende smaakcombinaties.